logo
Copyright Creativo Media 2016
 

SZALON – A SÖR AZ SÖR

SZALON – A SÖR AZ SÖR

“A kevesebb néha több!” Ezzel foglalhatnánk legjobban össze a Pécsi Sörfőzde SZALON sör márkájának készített 4 részes reklámkampányunkat, melynek fő üzenetének sikere az egyszerűségben és az egyenes kommunikációban rejlik.

Egy, a kampányt megelőző, alapos sörfogyasztói piackutatás eredményeit használtuk fel a koncepció megalkotásához, mely szerint a márka célcsoportja, abszolút nem vágyik a prémium márkák drága reklámjainak hangzatos de üres igéreteire. Az egyszerű sörfogyasztó számára, ahogy a szlogenben is hangzik a “Sör az Sör”, se több se kevesebb. Hideg, keményhabú és a legfontosabb hogy mindig legyen a hűtőnkben.

Ezt az üzenetet igyekeztünk átadni a vicces karaktereken és hétköznapi élethelyzeteken keresztül. Az eredmény osztatlan sikert aratott a fogyasztók körében.

Dátum  
Ügyfél   Pécsi Sörfőzde
Kategória   Reklám / TV / Werk

BEHIND
THE SCENES

Date
Category
Reklám, TV, Werk