logo
Copyright Creativo Media 2016
 

Lukoil

Lukoil

A termékbevezető kampány központi elemét adó, 20 másodperces TVspot egyedi arcok és járművek segítségével közvetíti a kampány alapgondolatát, amely szerint minden autótulajdonos igyekszik a lehető legjobban gondoskodni autójáról – függetlenül attól, hogy régi vagy új, kisebb vagy nagyobb, olcsóbb vagy drágább modellről van szó. Ezt az érzést ragadja meg a szlogen is: „szeretem az autómat.” A filmben emellett kellő hangsúlyt kap a kampány fő üzenete: a LUKOIL prémium minőséget kínál, alapáron.

Kampány alapkoncepcióját arra építettük, hogy olyan érdekes karaktereket válogassunk össze, akik az adott életszituációban groteszk, de mégis vicces és maradandó élményt hagyhatnak a nézők fejében. Szerettünk volna minél nagyobb célcsoportra lőni az általános márkaismertség növelési cél érdekében, ezért a szereplők életkora és státusza is széles skálán mozog. Fontos volt hogy több összeférhetetlen jellemzővel állítsunk kontrasztot az elsőre sztereotíp szereplők és az adott szituáció között. (Mint pl. kis autó – nagy ember, nagy autó – pici nagyi, vagány autó – looser srác, mogorva, zord arc – vicces színes styling, klasszik nagymama – laza, rapper styling, looser srác – trendi, hipster stílus.) Ezek mind fontos szerepet játszottak benne, hogy a reklám jól megjegyezhető és szerethető lett.

Dátum  
Ügyfél   Lukiol
Kategória   Online / TV / Werk

BEHIND
THE SCENES

Date
Category
Online, TV, Werk